Στη νέα cookieless εποχή, η Google και το Meta λαμβάνουν δραστικά μέτρα ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και αποδοτικοί με βάση τα νέα δεδομένα. Γι' αυτό το λόγο και οι δύο κολοσσοί τεχνολογίας προχωρούν σε ενέργειες που καταργούν εργαλεία και ενέργειες ζωτικής...
Connecting Dots Blog
Marketing και Automations: Φίλοι ή Εχθροί;
Τα τελευταία χρόνια, οι Αυτοματισμοί στο Marketing λαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στις διαδικασίες και χρησιμοποιούνται σε όλο το φάσμα του (από την διαφήμιση έως τα Reviews Systems και τα Pop Ups). Τι είναι όμως ένας Αυτοματισμός στο Marketing; Οι Αυτοματισμοί...
Η Αλλαγή στην Καταναλωτική Συμπεριφορά μετά τον Covid19 και Τρόποι Προσαρμογής των Επιχειρήσεων
Η αλλαγή συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο marketing και τη διαφήμιση. Είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του Marketing να κατανοήσουν πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές και πώς η συμπεριφορά τους μπορεί να αλλάξει με την πάροδο...
Ο Οδηγός της Google για τις Χριστουγεννιάτικες Εκπτώσεις 2022
Το 40% των πελατών δήλωσαν από προηγούμενες εμπειρίες τους πως θα προτιμήσουν να προβούν στις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους σε προηγούμενες περιόδους (πχ Black Friday). Το 50% αυτών δήλωσαν πως προτιμούν προηγούμενες περιόδους για να προλάβουν πιθανές...
Πως να κάνετε σωστό Απολογισμό σε Black Friday / Cyber Monday
H Black Friday παραδοσιακά θεωρείται πλέον ως η αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου αγορών σε πολλές χώρες. Η Black Friday είναι μια από τις πιο πολυσύχναστες μέρες για ψώνια, με τους λιανοπωλητές να ανοίγουν από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ για να φιλοξενήσουν...
6 +1 Στρατηγικές Μarketing για την Περίοδο του Black Friday 
Το Black Friday και το Cyber Monday πλησιάζουν και δεν έχετε οργανώσει τις Διαφημιστικές ενέργειες που θα ακολουθήσετε; Σε αυτό το άρθρο, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να ορίσετε την Στρατηγική σας γι’ αυτήν την περίοδο μέσω τεχνικών Marketing που...
Τι προϊόντα να επιλέξετε να προωθήσετε στο Black Friday / Cyber Monday
Ο θεσμός του Black Friday και του Cyber Monday, έχει μόνο λίγα χρόνια που απασχολεί την ελληνική αγορά. Ειδικότερα, εντάθηκε την περίοδο του Covid και των Lockdown με αποτέλεσμα πλέον οι επιχειρήσεις να μην μπορούν να μείνουν εκτός του θεσμού. Οι...
Online Marketing ή Online Διαφήμιση;
Το Online Marketing είναι η διαδικασία προώθησης ενός Brand, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας για τη δημιουργία Awareness αλλά και επιθυμίας αγοράς για αυτό. Πρέπει να γίνεται και να ελέγχεται ολιστικά μέσω διαφορετικών Online...
Πως οι OTAs λαμβάνουν μεγάλο μερίδιο από τον τζίρο των Ξενοδοχείων
Οι ΟTAs (Online Travel Agents) ή αλλιώς Online Ταξιδιωτικά Γραφεία, αναθέτουν στα ξενοδοχεία να διαφημίζονται στους ιστοτόπους και τις εφαρμογές τους και έχουν γίνει σημαντική πηγή εσόδων για τα ξενοδοχεία. Ωστόσο, όπως όλοι οι Ξενοδόχοι γνωρίζουν, οι Προμήθειες...
Digital Agency vs. Freelancer: Πώς να κάνετε την σωστή επιλογή
Digital agency vs Freelancer... πώς να επιλέξετε?! Έχετε νιώσει ποτέ, σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης ή manager, ότι κάνετε 10 πράγματα ταυτόχρονα; Υπάρχουν τόσο πολλά πράγματα που χρειάζονται την προσοχή σας , που κάποιες φορές είναι σαν να μην υπάρχουν αρκετές...