Αρχική > Blog > Google > Google Shopping Ads: Τι είναι και πως λειτουργεί;

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Χρόνος Διαβάσματος: 8 λεπτά

Google Shopping Ads: Τι είναι και πως λειτουργεί;

Πίνακας Περιεχομένων

Οι online αγορές έχουν μπει για τα καλά πλέον στη ζωή μας. Το internet μας προσφέρει ατελείωτες πηγές ιδεών, προϊόντων και επιλογών. Το να επιλέξεις όμως την καλύτερη προσφορά ανάμεσα σε όλη αυτή την αφθονία μπορεί να είναι αποθαρρυντικό.

Όλοι οι χρήστες θα ήθελαν έναν εύκολο τρόπο για να μπορέσουν να συγκρίνουν προϊόντα, τιμές και χαρακτηριστικά ανάμεσα διαφορετικές μάρκες, μοντέλα και eshop;

Αυτή ακριβώς την ανάγκη έρχονται να ικανοποιήσουν τα διάφορα marketplaces όπως η Amazon και το eBay. Παρόλο που το Google Shopping δεν είναι ακριβώς ένα marketplace (περισσότερο ταιριάζει στην περιγραφή μίας πλατφόρμας δημιουργίας διαφημίσεων), δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να περιηγηθούν ανάμεσα σε προϊόντα, ανάλογα με τους όρους αναζήτησης που έχουν πληκτρολογήσει.

Το Google Shopping επίσης ωφελεί και εσάς, τους επιχειρηματίες eshop, καθώς όταν κάποιος χρήστης πατήσει σε κάποιο προϊόν, ανακατευθύνεται προς το site σας, προκειμένου να ολοκληρώσει την αγορά.

Μια eCommerce στρατηγική marketing που δεν περιέχει διαφημίσεις Google Shopping, είναι σα να προσπαθείτε να καρφώσετε ένα καρφί χωρίς σφυρί: θα τα καταφέρετε με κάποιο άλλο εργαλείο, αλλά σίγουρα θα μπορούσατε να φτάσετε πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά στο στόχο σας.

Γιατί;

Οι Google Search καμπάνιες είναι το κλειδί προκειμένου να προσελκύσετε πελάτες με αγοραστική διάθεση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα – πελάτες οι οποίοι ψάχνουν ακριβώς τα προϊόντα που εσείς πουλάτε.

Εκθέτοντας τα προϊόντα σας σε ενδιαφερόμενους χρήστες σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια διαφήμισης, όπως Search, Display, YouTube και Google Shopping, μπορείτε να εκτοξεύσετε το ποσοστό μετατροπών σας. Και αν δε διαφημίζεστε ήδη στο Google Shopping, χάνετε ένα μεγάλο μέρος από τους υποψήφιους αγοραστές.

Τι είναι όμως το Google Shopping;

“Aν δε διαφημίζεστε ήδη στο Google Shopping, χάνετε ένα μεγάλο μέρος από τους υποψήφιους αγοραστές.”

Τι είναι το Google Shopping;

Το Google Shopping είναι μία υπηρεσία από τη Google, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να ψάξουν και να συγκρίνουν προϊόντα, συνδυάζοντας το Google Merchant Center και το περιβάλλον διαχείρισης διαφημίσεων Google Ads.

Που εμφανίζονται οι διαφημίσεις Google Shopping;

Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις αναζήτησης Google, στις διαφημίσεις Google Shopping, η Google χρησιμοποιεί δεδομένα προϊόντων – και όχι λέξεις-κλειδιά – για να σας συνδέσει με έναν πιθανό αγοραστή που αναζητά ενεργά τα προϊόντα που διαθέτετε. Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται σε διάφορα σημεία, και μερικά από τα πιο σημαντικά είναι:

U
1. Google Search
2. Καρτέλα Google Shopping
3. Google Display
4. Gmail

Επίσης, εμφανίζονται και στο συνεργατικό δίκτυο της Google (Google Partner sites) και στο Google Discover.

Κανάλια διαφήμισης του Google Shopping

Για να πάρετε μία ιδέα από το πως εμφανίζονται οι διαφημίσεις Google Shopping, ακολουθούν μερικά παραδείγματα:

Όταν κάποιος χρήστης αναζητά “αθλητικά παπούτσια”, μπορεί να δει διαφημίσεις προϊόντων δεξιά από τα αποτελέσματα. Για παράδειγμα:

Αν ο χρήστης επιλέξει την καρτέλα “Shopping” τότε θα δει μία σελίδα παρόμοια με αυτή:

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Google Shopping αποτελεί αξιόπιστη πηγή traffic για το site σας, είτε είστε φιλόδοξος επιχειρηματίας eCommerce, είτε ένα ήδη καθιερωμένο eshop. Ακολουθούν μερικά από τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από μία καλά βελτιστοποιημένη καμπάνια διαφημίσεων Google Shopping.

Πλεονεκτήματα των διαφημίσεων Google Shopping

1. Αυξημένο στοχευμένο traffic

Επειδή το Google Shopping δημιουργήθηκε για να στοχεύσει τους χρήστες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα που πουλάτε, οι δυνητικοί αγοραστές στους οποίους εμφανίζεστε έχουν υψηλότερη πρόθεση να αγοράσουν. Συνδυάστε το με τις διαφημίσεις που είναι πλούσιες σε πληροφορίες και φωτογραφίες  προϊόντων – τα οποία βοηθούν τους υποψήφιους πελάτες να πάρουν καλύτερες αγοραστικές αποφάσεις – και έχετε υψηλά ενδιαφερόμενους υποψήφιους πελάτες που κάνουν κλικ απευθείας στα προϊόντα σας. Και όπως γνωρίζουμε, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα του traffic, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες μιας μετατροπής (πχ. αγοράς).

2. Πρόσβαση σε περισσότερους πιθανούς πελάτες

Σύμφωνα με την Google, το brand reach σε μια ενιαία αναζήτηση μπορεί να διπλασιαστεί με τις διαφημίσεις Google Shopping.

Πως;

Σε αντίθεση με άλλους τύπους καμπανιών, η Google θα εμφανίσει ταυτόχρονα περισσότερες από μία από τις Shopping Ads σας και τις διαφημίσεις σας στο Search (αν φυσικά είναι σχετικές), σε μια ενιαία αναζήτηση. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερες ευκαιρίες παρουσίας, για την ίδια διαφημιστική δαπάνη.

3. Καλύτερη απόδοση ROAS

Με βάση αρκετά case studies και την εμπειρία μας βοηθώντας επιχειρήσεις eCommerce με Google marketing, οι Shopping Ads αποδίδουν καλύτερα από τις διαφημίσεις αναζήτησης. Σε γενικές γραμμές, οι βελτιστοποιημένες καμπάνιες Shopping μπορούν να οδηγήσουν σε χαμηλότερα CPC. Συνδέστε τα χαμηλότερα CPC με καλύτερη, ευρύτερη εμβέλεια και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, και τι έχετε; Βέλτιστη απόδοση διαφημίσεων (ROAS)! Ρίξτε μια ματιά σε μερικά βασικά ευρήματα σχετικά με τις αποδόσεις Google Shopping vs. Google Ads σε κινητά από το 2019 case study διαφημίσεων Google της Sidecar.

Τι πρέπει να προσέξετε

Υπάρχουν πολλά plugin και υπηρεσίες τα οποία προσφέρουν εύκολη σύνδεση του eshop σας με το Google Merchant Center.

Η επιτυχία των καμπανιών σας όμως εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο στήσιμο και τη ρύθμιση των Shopping διαφημίσεων στο Google Ads, καθώς και στη διαρκή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση τους.

Το τοπίο του eCommerce οικοσυστήματος και των online αγορών μεταβάλλεται συνεχώς με ταχύτατους ρυθμούς. Η άμεση αναπροσαρμογή στις τάσεις και ανάγκες της αγοράς συνιστά την επιτυχημένη εξέλιξη της επιχείρησης σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Είδατε λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά του Google Shopping, τα πλεονεκτήματα του, και τα σημεία στα οποία πρέπει να επιδείξετε προσοχή.

Όμως, – όπως άλλωστε και με όλες τις υπηρεσίες/πλατφόρμες της Google – υπάρχουν πολλές περισσότερες πτυχές που πρέπει να ανακαλύψετε προκειμένου να κατανοήσετε πλήρως, και να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τη μοναδική αυτή πλατφόρμα.

Που; Που αλλού; Εδώ φυσικά!

Μάθετε περισσότερα για τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες και το μέλλον του Google Shopping σε ένα ολοκληρωμένο webinar από την Connecting Dots, διάρκειας 70 λεπτών!

Μάθετε Περισσότερα!

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για χαρακτηριστικά, δυνατότητες και το μέλλον του Google Shopping στο ολοκληρωμένο webinar μας!

Σας Άρεσε Αυτό το Άρθρο;

Μοιραστείτε το

Νίκος Πολυχρονιάδης
Ο Νίκος Πολυχρονιάδης ανήκει στο Development Team της Connecting Dots.
[et_social_follow icon_style="slide" icon_shape="rounded" icons_location="left" col_number="4" spacing="true" outer_color="dark" network_names="true"]
Κατεβάστε το άρθρο ως PDF
Κατεβάστε το άρθρο σε μορφή .pdf για να το διαβάσετε αργότερα.