ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Pro
Ψηφιακή Οργάνωση Γραφείου για Συμβολαιογράφους
Τι περιλαμβάνει;
Η έκδοση Pro είναι ιδανική για συμβολαιογραφικά γραφεία που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες της έκδοσης Connect:
- Λογισμικό για τιμολόγηση
- CRM για διαχείριση πελατών
- Google Workspace για άμεση επικοινωνία και συνεργασία
- Ιστοσελίδα για επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο
και επιπλέον:
- Local Business δήλωση εταιρείας σε Bing, Google, Apple
- Cookie Consent για πλήρη συμμόρφωση της ψηφιακής παρουσίας με το GDPR