Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι επιχειρηματικές αποφάσεις δεν μπορούν να βασίζονται σε υποθέσεις. Η ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού είναι απαραίτητη για να εντοπίσετε ευκαιρίες, να κατανοήσετε τις ανάγκες των καταναλωτών και να αποφύγετε λάθη που έχουν ήδη κάνει άλλοι. Σας βοηθά να αξιολογήσετε τα δυνατά και αδύναμα σημεία της επιχείρησής σας και να διαμορφώσετε στρατηγικές με στόχο τη διαφοροποίηση. Χωρίς αυτή τη γνώση, κινδυνεύετε να ακολουθείτε απλώς την αγορά αντί να την οδηγείτε.