CRM

Διαχείριση σχέσεων με πελάτεςγια καλύτερη σύνδεση! 

Διοργανώστε, αναλύστε και βελτιώστε κάθε επαφή σας με στρατηγική και αφοσίωση. 

Εμπιστευτείτε την Προσέγγιση μας

Οφέλη για την επιχείρηση σας;

Αυξήστε τα 
έσοδά σας

Βελτιώστε την 
εμπειρία πελατών

Οργανώστε την 
ομάδα σας

Αποφάσεις βάσει δεδομένων

Οφέλη για την επιχείρηση σας;

Αυξήστε τα 
έσοδά σας

Βελτιώστε την εμπειρία πελατών

Οργανώστε την 
ομάδα σας

Αποφάσεις βάσει δεδομένων

Γιατί χρειάζεται;

Ένα CRM δεν είναι απλά εργαλείο είναι ο πυρήνας για την ανάπτυξη σταθερών σχέσεων με τους πελάτες. Ενώνει δεδομένα, αυτοματοποιεί ροές, ενισχύει την εποπτεία των πωλήσεων και αυξάνει την παραγωγικότητα. Με σωστή εφαρμογή, προβλέπετε ανάγκες, μειώνετε κόστη και εστιάζετε σε αυτό που μετρά: ικανοποίηση πελάτη και ανάπτυξη. Σε μια ανταγωνιστική αγορά, ένα CRM δεν είναι επιλογή. Είναι προϋπόθεση.

Ας Χτίσουμε Μαζί τη Στρατηγική σας

Γιατί χρειάζεται;

Ένα CRM δεν είναι απλά εργαλείο είναι ο πυρήνας για την ανάπτυξη σταθερών σχέσεων με τους πελάτες. Ενώνει δεδομένα, αυτοματοποιεί ροές, ενισχύει την εποπτεία των πωλήσεων και αυξάνει την παραγωγικότητα. Με σωστή εφαρμογή, προβλέπετε ανάγκες, μειώνετε κόστη και εστιάζετε σε αυτό που μετρά: ικανοποίηση πελάτη και ανάπτυξη. Σε μια ανταγωνιστική αγορά, ένα CRM δεν είναι επιλογή. Είναι προϋπόθεση.

Ας Χτίσουμε Μαζί τη Στρατηγική σας

Πως το πετυχαίνουμε;

Επιλογή εργαλείου που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες σας

Πλήρης προσαρμογή του CRM στη λειτουργία σας

Σωστή εκπαίδευση της ομάδας για αποτελεσματική χρήση

Προσφορά διαρκούς υποστήριξης για συνεχή βελτίωση

Τι θα κάνουμε​:

Εξατομικευμένη ανάλυση αναγκών

Ρύθμιση και προσαρμογή του συστήματος

Εκπαίδευση και επίβλεψη της εφαρμογής

Παρακολούθηση απόδοσης CRM

Διαρκής υποστήριξη και αναβαθμίσεις

75%

Eπιλέγει τα 3 πρώτα αποτελέσματα

57%

Προσδοκεί page loading 2-3 sec.

53%

Traffic είναι
 από search engine

It’s different working with us!

Καμία ομάδα πωλήσεων ή marketing δεν μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά χωρίς πλήρη εικόνα για το ταξίδι του πελάτη, προβλέψεις, ιστορικό και αυτοματοποιημένες ροές. Ένα καλοστημένο CRM δεν είναι πολυτέλεια είναι ορατότητα, τάξη και προτεραιότητες.Η ανάπτυξη ξεκινά από τη διαχείριση των σχέσεων. Το επόμενο βήμα ξεκινά από εδώ. 

Σαλματάς Γιώργος

Founder & CEO 

Αλέξανδρος Ιντζές

Business Development Consultant

Θανάσης Χαρατσάρης

Business Development Consultant

Λάμπρος Αραμπατζόγλου

Health Marketing Consultant

Ενδιαφέρομαι για Consultation