Advanced Healthcare: Από το Τοπικό στο Παγκόσμιο - Μια Ιστορία Ψηφιακού Μετασχηματισμού 

Προφίλ Εταιρείας  

Η Advanced Healthcare είναι κατάστημα που ειδικεύεται στα ιατρικά είδη και είδη υγείας, διαθέτοντας τόσο φυσική παρουσία όσο και ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Παρόλο που εξυπηρετεί ανάγκες υγείας, δε δραστηριοποιείται στον τομέα φαρμακευτικών προϊόντων, αλλά επικεντρώνεται σε εξειδικευμένα είδη, ενώ, επίσης, είναι συμβεβλημένη με τον ΕΟΠΥΥ. Η εταιρεία είχε ξεκινήσει ήδη κάποια διαφημιστική δραστηριότητα, αλλά αναζητούσε καλύτερες αποδόσεις και υψηλότερες πωλήσεις, καθώς ο αρχικός προϋπολογισμός της διαφήμισης ήταν μόλις €200 μηνιαίως. Ο βασικός της στόχος ήταν να αξιοποιήσει στο έπακρο τον ψηφιακό χώρο για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την κερδοφορία της. 

Η Έρευνα

Η συνεργασία μας με την Advanced Healthcare ξεκίνησε το 2018, σε μια εποχή που τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ ήταν λιγότερο προηγμένα. Αρχικά, ο πελάτης μας ενημέρωσε για τα προϊόντα που διέθετε ήδη στο κοινό του και βασίστηκε στα δεδομένα που είχαμε προκειμένου να κάνουμε ανάλυση λέξεων-κλειδιών (Keyword Research). Το σημαντικότερο εύρημα ήταν η ανάγκη για στοχευμένες καμπάνιες στα ήδη δημοφιλή προϊόντα, όπως τα στηθοσκόπια, γεγονός που μας οδήγησε στο να εστιάσουμε την προσπάθεια στα πιο αποδοτικά εμπορεύματα της εταιρείας. 

Σχεδιασμός Λύσης και Υλοποίηση 

Στα πρώτα στάδια συνεργασίας επικεντρωθήκαμε αποκλειστικά στη βελτιστοποίηση των διαφημίσεων. Ωστόσο, με τον καιρό η στρατηγική μας εξελίχθηκε. Πραγματοποιήσαμε ανάλυση πωλήσεων, εστιάζοντας στα προϊόντα με τη μεγαλύτερη δυναμική, όπως τα στηθοσκόπια (και ειδικά η σειρά Littmann), ενώ παράλληλα προσφέραμε συμβουλευτική για το σχεδιασμό του ιστότοπου της εταιρείας με στόχο τη βελτίωση του UI/UX. Με την αναβάθμιση της πλοήγησης και της εμπειρίας του χρήστη, καταφέραμε να αυξήσουμε τις πιθανότητες αγοράς μέσω του eshop.

Στρατηγικά, η ενίσχυση του SEO είχε τεράστια σημασία. Μέσα σε διάστημα ενός έτους, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 100%, αποφέροντας πάνω από 20.000 νέες επισκέψεις. Παράλληλα, αναπτύξαμε καμπάνιες email marketing, ενώ τα αποτελέσματα των διαφημίσεων έπεισαν την εταιρεία να αυξήσει σταδιακά τον προϋπολογισμό της. Από τα αρχικά €200, ο προϋπολογισμός αυξήθηκε σταδιακά, φτάνοντας σήμερα τα €20.000 τον μήνα.

Για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες επέκτασης της εταιρείας, δημιουργήσαμε μια νέα πλατφόρμα με το όνομα cpap.parts, η οποία εξυπηρετεί διεθνές κοινό. Επικεντρωθήκαμε στον σχεδιασμό διαφημιστικής στρατηγικής με στόχο τα υψηλά Return on Advertising Spend (ROAS) και υποστηρίξαμε την ανάπτυξη ενός B2B site με εστίαση στην προσέλκυση lead πελατών. Επιπλέον, εφαρμόσαμε πρακτικές όπως διαχείριση κριτικών, ποιοτική συγγραφή άρθρων blog, giveaways, ανταγωνιστική ανάλυση, webinars, και οργανώσαμε εξειδικευμένες δραστηριότητες για την προώθηση στηθοσκοπίων Littmann. 

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα της στρατηγικής μας ήταν εξαιρετικά. Το νέο προϊόν που λανσαρίστηκε, το στηθοσκόπιο, απέφερε έσοδα άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ μέσα σε λιγότερο από 20 μήνες, κυρίως μέσω διαφημίσεων. Ο πελάτης μπόρεσε να διαπιστώσει τη δύναμη του ψηφιακού marketing, επενδύοντας σταδιακά σε ποικίλα κανάλια και στρατηγικές. Η συνεργασία μας εξελίχθηκε σε ένα πλήρες σχέδιο ψηφιακού marketing, καθιστώντας μας υπεύθυνους για κάθε πτυχή της παρουσίας της Advanced Healthcare στο διαδίκτυο. 

Key Takeaways

Η επιτυχία της Advanced Healthcare αποδεικνύει πώς μια καλά σχεδιασμένη και σταδιακά εφαρμοσμένη στρατηγική digital marketing μπορεί να μετατρέψει μια τοπική επιχείρηση σε διεθνή παίκτη. Η σταθερή άνοδος της εταιρείας μέσα από πολλαπλές στρατηγικές - τόσο B2C όσο και B2B - αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα για το πώς μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί τη δύναμη του διαδικτύου για να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα

Η στρατηγική δεν είναι να δείχνεις τι έκανες. 
Είναι να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις μετά.