Οργάνωση Επιχείρησης στο Cloud
Χωρίς την ανάγκη συντήρησης τοπικού server.
Διαχείριση Παραγωγικότητας Γραφείου
Το Google Workspace (πρώην GSuite, Google Apps) ενσωματώνει όλα όσα χρειάζεστε εσείς και η ομάδα σας, σε ένα μέρος. Η Connecting Dots σας βοηθάει να εγκαταστήσετε και να ρυθμίσετε αποτελεσματικά τα εργαλεία του Google Workspace, για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση τους από την επιχείρηση σας. Εταιρικό Email, Document Management, Διαχείριση Επικοινωνίας, AI και πολλά άλλα.
Infrastructure
Support
Training
Consulting
Εφαρμογές που ήδη γνωρίζετε
Drive
Calendar
Meet
Chat
Docs
Sheets
Slides
Gemini
Notebook LM
Keep
Apps Script
Βελτιστοποιήστε τις λειτουργίες της επιχείρησης σας
Χρήσιμα εργαλεία, συνδεδεμένα μεταξύ τους
Εργαστείτε σε υπολογιστικά φύλλα, chat, email, βιντεοκλήσεις ή όλα τα παραπάνω, χωρίς απώλεια πληροφορίας.
Προσαρμοσμένο επαγγελματικό email
Δημιουργήστε εμπιστοσύνη στους πελάτες σας με επαγγελματικές διευθύνσεις email με κατάληξη το domain σας, όπως papadopoulos@company.gr και sales@company.gr με gmail for business.
Περισσότερος αποθηκευτικός χώρος
Εκτεταμένος χώρος αποθήκευσης αρχείων στο Drive, με λειτουργία αναζήτησης. Διατηρήστε τα αρχεία σας ασφαλή και ενημερωμένα, σε εύχρηστο κοινόχρηστο Drive.
Λειτουργεί όπως ήδη έχετε συνηθίσει
Αποθηκεύστε, μοιραστείτε και συνεπεξεργαστείτε αρχεία του Office χωρίς μετατροπές αρχείων.
Διαλέξτε το πακέτο που σας ταιριάζει
Business Starter
8.10 €
/χρήστη/μήνα
81.60 € /χρήστη/ετήσια άδεια**
Αποθηκευτικός χώρος 30 GB ανά χρήστη*
Βοηθός Gemini AI στο Gmail***
Δυνατότητα chat με AI στην εφαρμογή Gemini
100 συμμετέχοντες ανά βιντεοσύσκεψη
Ρυθμίσεις ασφάλειας και διαχείρισης
Standard υποστήριξη
Business Standard
16.10 €
/χρήστη/μήνα
163.20 € /χρήστη/ετήσια άδεια**
Αποθηκευτικός χώρος 2 TB ανά χρήστη*
Βοηθός Gemini AI στο Gmail, Docs, Meet και άλλα***
Δυνατότητα chat με AI στην εφαρμογή Gemini + δυνατότητα δημιουργίας AI experts
AI βοηθός research (NotebookLM Plus)
150 συμμετέχοντες ανά βιντεοσύσκεψη + δυνατότητα καταγραφής
Ρυθμίσεις ασφάλειας και διαχείρισης
Standard υποστήριξη (με δυνατότητα πληρωμένης αναβάθμισης σε Enhanced υποστήριξη)
Business Plus
25.30 €
/χρήστη/μήνα
253.20 € /χρήστη/ετήσια άδεια**
Αποθηκευτικός χώρος 5 TB ανά χρήστη*
Βοηθός Gemini AI στο Gmail, Docs, Meet και άλλα***
Δυνατότητα chat με AI στην εφαρμογή Gemini + δυνατότητα δημιουργίας AI experts
AI βοηθός research (NotebookLM Plus)
500 συμμετέχοντες ανά βιντεοσύσκεψη + δυνατότητα καταγραφής, παρουσιολόγιο
Ενισχυμένες ρυθμίσεις ασφάλειας και διαχείρισης
Standard υποστήριξη (με δυνατότητα πληρωμένης αναβάθμισης σε Enhanced υποστήριξη)
Τα προγράμματα Business Starter, Business Standard και Business Plus μπορούν να αγοραστούν για έως 300 χρήστες.
* Το Google Workspace παρέχει ευέλικτο συγκεντρωτικό χώρο αποθήκευσης ανά χρήστη που μοιράζεται σε ολόκληρο τον οργανισμό. Οι πελάτες του επιχειρηματικού προγράμματος έχουν 5 TB συγκεντρωτικού χώρου αποθήκευσης ανά χρήστη και μπορούν να ζητήσουν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, εάν χρειάζεται, επικοινωνώντας με την Υποστήριξη Google.
**Η ετήσια άδεια δεν προσφέρεται με μορφή flexible